Årets Lancering 2015

Pleje af fødderne er temmelig betydningsfuldt, da fødderne jo skal bære din krop gennem hele livet. Og det blev da også fodplejeprodukter, der løb af med sejren i kategorien Årets Lancering. Her har dommerne lagt vægt på det store og grundige stykke kampagnearbejde, der er gjort af Matas for hele serien af FodplejeStriber i 2014. Men ingen vinder uden gode produkter… FodplejeStriberne er fantastisk effektive, lækre til prisen, og så er spændende nye produkttyper lanceret.

Dommerne sagde om vinderen:

“En lancering, som den danske forbruger ikke har kunnet overse i 2014. En lancering, der i den grad har været årets ”talk of town”. Med kæmpe succes har Matas relanceret deres FodplejeStriber i en gigantisk kampagne i form af outdoor-reklamer og samtidigt meget stærkt repræsenteret i Matasaviserne. Matas har lanceret en række nye produkter i en helt igennem effektiv serie på mere end 20 fodplejeprodukter. Eksempelvis Matas Hælstift, der skånsomt og effektivt afhjælper hælrevner og hård hud. Og så er den supernem at have med i tasken, når fødderne i sommersandaler lige trænger til et quick fix i løbet af dagen.
Matas – FodplejeStriber

Kirsten Johansen, Lone Gade og Jette Høst tog imod statuetten på scenen. Prisoverrækkere var to fra dommerpanelet nemlig Anthony Aconis direktør i Fireball og Mette Thorsgaard prisbelønnet hårstylist. Se YouTube-klippet her:

DBA1920jpg_ fotograf Peter Dahlerup

Fra Matas tog Kirsten Johansen, Lone Gade og Jette Høst imod statuetten. Prisoverrækkere var Anthony Aconis og Mette Thorsgaard.